JP „Pošta Srbije” uočila novi pokušaj zloupotrebe logotipa i imena Pošte, kojim se građanima putem lažnih i prevarnih SMS poruka sugeriše da treba da izvrše određenu uplatu, kako bi bili u mogućnosti da podignu pošiljku.

SMS poruka sadrži link ka stranici koja nije u vlasništvu JP „Pošta Srbije“, a na kom se traži uplata novca putem platnih kartica.

- Ovim putem želimo da skrenemo pažnju građanima Srbije da JP „Pošta Srbije” nikada na ovaj način nije komunicirala sa svojim korisnicima i da ukoliko dobiju poruke slične sadržine ne postupaju na način kako se traži od njih, stoji u saopštenju JP „Pošta Srbije”.

U cilju edukacije i pomoći građanima Srbije, ukoliko postoje bilo kakve nedoumice, Kontakt centar JP „Pošta Srbije” čiji su brojevi telefona 0700/100-300 i 011/360-77-88, stoji na raspolaganju radnim danima od 8 do 20 sati i subotom i nedeljom od 8 do 15 sati.

Građanima savetujemo da budu dodatno oprezni, da ne otvaraju linkove u primljenim porukama i da ne unose svoje podatke.

Ceo slučaj je odmah prijavljen Nacionalnom CERT-u Republike Srbije.