Evropska radiodifuzna unija, organizator „Pesme Evrovizije”, saopštila je da planira da pokrene latinoameričku verziju popularnog evropskog muzičkog takmičenja.

Latinoamerička verzija Pesme Evrovizije poslednja je u nizu čiju je organizaciju preuzela producentska kuća Voxvocation. Oni su uspešno organizovali prvo izdanje Pesme Amerike, koja je emitovano ove godine na američkoj TV mreži NBC, a trenutno se radi i na organizaciji kanadske verzije Evrosonga.

Ovogodišnja Pesma Evrovizije koja je organizovana u Italiji, na društvenoj mreži Jutjub zabeležila je više od 75 miliona jedinstvenih gledalaca širom sveta, a iz Evropske radiodifuzne unije (EBU) navode da je najveći broj gledalaca u zemljama koje ne učestvuju zabeležen u Latinskoj Americi.

Najviše gledalaca ovogodišnji Evrosong je imao u Argentini, Brazilu, Meksiku i Čileu, zbog čega je EBU odlučio da pokrene i latinoameričku verziju takmičenja.

- Nakon početka Pesme Amerike i tekućih planova za kanadsku Pesmu Evrovizije, EBU je uzbuđen što sa Voxvocation radi na donošenju evrovizijskog uzbuđenja i magije u Latinsku Ameriku. Jedinstveni format Evrovizije doći će do novih obožavalaca širom planete svake godine i ne možemo da dočekamo da proširimo naš brend u ovaj deo sveta koji je pun različitosti, rekao je izvršni producent Evrosonga Martin Osterdal.

Pesma Evrovizije održava se od 1956. godine i iznedrila je mnoge poznate pevače, poput grupe Aba, Selin Dion, Hulija Iglesijasa, ali i grupe Maneskin koji su zahvaljujući pobedi ili učešću na festivalu stekli popularnost širom sveta.